طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.436: Negative Space Chevron Nail Art For 31DC2016WEEKLY- Week 17


طرح نگاتیو اسپیس اکلیلی

تم هفته هفدهم چالش سی و یک روزه ورژن هفتگی: زرق و برقی :) و این طرح من برای این هفته س. لاک های استفاده شده لاک مای شماره 510 (بنفش پررنگ) و شماره 210 (بنفش کمرنگ اکلیلی) با استفاده از نوار طراحی باریک طلایی و نگین ستاره بنفش این طرح رو تزئین کردم


قسمت دوم چالش: سبک ها

Part 2: Styles

هفته هفدهم: طرح اکلیلی

Week 17: Glitter

The 31 Day Challenge 2016 Weekly

#31DC2016weekly

My glitter-y deep chevron negative space nails for Week 17 of 31DC2016WEEKLY What do you guys think of this nail design?!







Colors i used: MY nail polish no.510 (wild) dark purple and no.210 (astral) light purple glitter



پی نوشت: این طرح رو دوم یا سوم تیربیکار بودم  انجام دادم برای یکشنبه ششم تیر روزی که در واقع باید طرح چالش رو می ذاشتم وبلاگ، به دلیل احترام به شب ها و روزهای قدر ترجیح دادم آپلود نکنم، امروز که آپلود کردم عکسا رو 10 تیره، ولی من به همون تاریخ ششم آپلود می کنم :))))))) چه تاریخ تو تاریخی شد!!! هیچی دیگه... فقط خواستم در جریان باشین


نظرات 1 + ارسال نظر
adineh پنج‌شنبه 10 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 11:14 ق.ظ

درود متین جان.بسیار زیبا

مرسی عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد