طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.428: Rose Flower Nail Art For 31DC2016WEEKLY- Week 14


طراحی ناخن گلگلی (گلدار- بهاری)

هفته چهاردهم چالش سی و یک روزه ورژن هفتگی طرح فلورال (گلگلی) هستش، این هم طرح گلگلی من برای امروز :) 


قسمت دوم چالش: سبک ها

Part 2: Styles

هفته چهاردهم: طرح گلگلی

Week 14: Flowers

The 31 Day Challenge 2016 Weekly

#31DC2016weekly

My sideways floral mani for week 14 of 31DC2016WEEKLY



من لاک اکلیلی که تو این طرح استفاده کردمو خیلی دوست دارم فقط چون یکی از لاکای قدیمیمه خیلی غلیظ شده بود، نباید ازش استفاده می کردم به خاطر غلظتش ناهمواری و حباب ایجاد کرده رو طرحم :(




لاک زمینه برای این طرح لاک گلدن رز اکسپرس درای شماره 10 هستش و گل ها با قلمو و رنگ اکریلیک طراحی شده

Base color is Golden Rose nail polish express dry no.10 and for flowers i used acrylic paint


                    

نظرات 5 + ارسال نظر
Zeynab یکشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 05:30 ب.ظ

خییییییییییییللیییی خوشگل شدهکاش فیلم اینم بذارین تو وب

مرسی زینب جانم
از این فیلم نگرفتم متاسفانه

شاداب دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:32 ق.ظ

چقد ناااز شده
من که اصلا نمیتونم گل بکشم
چقد صورتیش نازه ، اکلیلش هم خیلی خوشگله . من کلا عاشق لاک اکلیلیم یعنی اگه نخوام طراحی کنم لاک اکلیلی ساده میزنم
راستی متین جونم چرا چند روز نبودی؟ دلمون تنگ شد

مررررسی شاداب جون
اتفاقا تو اینستاگرامم ازم پرسیدن :)
این طرحا رو هم قبلا کشیدم چند تا دیگه هم دارم که حس ادیت کردنشون نیست
من اینجوری ام دیگه گاهی اوقات می رم تو خلسه، انگیزه مو از دست می دم دوباره خودم خودمو ترمیم می کنم روز از نو روزی از نو!

شاداب دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:22 ب.ظ

اخییییی چرا عزیزم؟
میدونم ادم بعضی وقتا حوصله ش نمیشه هیچ کاری بکنه ، اصلا اشکالی نداره
فقط یه وقت نذاری بری هااا ، ما دلمون برات تنگ میشه
هروقت دوست داشتی طراحی کن به خودت فشار نیار

قربونت برم عزیزم
همین طراحی ناخن یکی از روش های بازسازیمه

adineh جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:06 ب.ظ

چه گلای قشنگی میکشی...تو نقاشی به ما نمیگیا

ممنونم عزیزم :)
من رو کاغذ و پارچه هم طراحی می کنم ولی مثل همین طراحی ناخن به صورت خودآموخته س از بچگی نقاشی دوست داشتم تو صفحه شخصیم تو اینستاگرام چند تا از نقاشیام هست اگه بخوای ببینی پروفایلم matindsti هستش

adineh جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 10:20 ب.ظ

حتما سر میزنم

مچکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد