طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.426: Tiger Print Nails For 31DC2016WEEKLY- Week 13


طراحی ناخن پوست ببر

تم هفته سیزدهم چالش سی و یک روزه باید با الهام از حیوانات باشه، یعنی می شه از طرح روی پوست شون الهام گرفت یا حتی خودش رو روی ناخن طراحی کرد، من ببر رو انتخاب کردم :)

یه مورد این که من خودم خواستم خط هام حالت پرز دار داشته باشه و یه جورایی شسته رفته نباشه که حالت پوست ببر رو بیشتر نشون بده ولی تو عکس که نگاه می کنی این طور به نظر می رسه که طرحم مرتب نیست :(( یا من فقط این جوری فک می کنم؟!

قسمت دوم چالش: سبک ها

Part 2: Styles

هفته سیزدهم: طرح حیوانات

Week 13: Animal Print

The 31 Day Challenge 2016 Weekly

#31DC2016weekly

Here's my tiger print nails for week 13 of 31DC2016WEEKLY , I really love it :)







برای این طرح از لاک سفید ساویز به عنوان زیرسازی طرحم استفاده کردم، طرح زمینه رو با استفاده از لاک کنسی شماره 09 (آجری) و لاک اودیر شماره 08 (نارنجی خیلی خیلی روشن متمایل به زرد) و لاک مای شماره 614 (زرد) و اسفنج انجام دادم و با رنگ اکریلیک مشکی و قلمو طرح پوست رو کشیدم و روش هم برق ناخن ساویز زدم.


نظرات 3 + ارسال نظر
Zeynab پنج‌شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:18 ب.ظ

جالب شده

مرسی :*

شاداب دوشنبه 17 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 02:27 ق.ظ

چه باحال شده عزیزم
اصلا هم نامرتب نیست اینقد گیر نده دختر

مرسی عزیزم
تو عکس اینجوری به نظرم رسید

adineh جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:11 ب.ظ

وای چقد رنگ زمینه جالبه...انگار مخملیه...خیلی خوشم اومد

مچکرم دوست خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد