طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.425: Pink And Purple Nail Art Using My Own Nail Decal


طراحی ناخن صورتی و بنفش با استفاده از برچسب ناخن (برچسبی که خودم درستش کردم)

این طرح رو با استفاده از یک... فقط و فقط یک استنسیل ناخن درست کردم :) این جوری تو مصرف استنسیل هم صرفه جویی می شه :)

لاک های استفاده شده: مای شماره 510 (بنفش)، 309 (صورتی) و 502 (سفید)

همون طور که گفتم از استنسیل ناخن برای این طرح استفاده کردم، البته نه به شیوه معمول (تو پست بعد آموزشش رو می ذارم ببینید) و همچنین دیزاین فلزی شبرنگ


Pink and purple nail art using my own nail decal :)

Colors: MY nail polish no.510 (wild) purple, no.306 (sorbet) pink, 502 (vanilla) white and no.601(shine) clear nail polish