طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.423: Matte Brown And Gold Strips Nail Art For 31DC2016WEEKLY- Week 12


طراحی ناخن راه راه

طرح راه راه من برای هفته دوازدهم چالش سی و یک روزه که تمش راه راه هست. این طرح رو با استفاده از نوار طراحی باریک انجام دادم.

لاک زمینه لاک طلایی وکالیست شماره 251 به علاوه لاک ساویز اکلیلی طلایی شماره 92 هستش، برای روی طرحم هم از لاک قهوه ای تیره مای شماره 706 استفاده کردم، و با استفاده از تاپ کت مات گلدن رز یه فینیش مات بهش دادم :)

یه طرح پاییزی شده، این طور نیست؟ :)

قسمت دوم چالش: سبک ها

Part 2: Styles

هفته دوازدهم، راه راه

Week 12: Stripes

The 31 Day Challenge 2016 Weekly

#31DC2016weekly

My Matte Brown and Gold Strips nail art for week 12 of 31DC2016WEEKLY









نظرات 1 + ارسال نظر
شاداب دوشنبه 3 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 01:30 ق.ظ

چقد خوبه این متین جون میدونی خییلی به چشم میاد
عاقا این سایز و فرم ناخنت خییییلیییی خوبه بذار همینجور بمونه اگه ممکنه
راستی میگم راسته که گلدن رز دیگه وارد نمیشه؟؟ من الان بیش از 5 ماهه که منتظرم گلدن رز بیاد تو بازار ولی نیست که نیست .
این فروشنده که همش ازش خرید میکنم میگه گلدن رز دیگه وارد نمیشه و گفت هرکی هم میفروشه از جنس های قدیمشه وگرنه دیگه جدید وارد نمیشه .
موندم چه خاکی به سرم بریزم مثل قحطی زده ها سری اخر 3تا تاپ کت ژل لوک و 2تا کویک درای و 1 تاپ کت مات خریدم برای روز مبادا
ولی باز میترسم چون بالاخره تموم میشن بعدش چکار کنم!!!
تو در جریان نیستی متین جان؟

خیلی ممنونم عزیزم
منم این سایز رو دوست دارم ولی وقتی ناخنم بلندتر میشه و عکسای قبلی رو می بینم احساس می کنم کچله
والا من تازگیا نشنیدم حدودای یه سال پیش بود تقریبا یه جا پرسیدم لاک گلدن رز دارن گفت دیگه وارد نمیشه در حالی که قبلش از یه مغازه دیگه خرید کرده بودم منم فک کردم حتما از خرید قبلیش داشته ولی هر دفعه که می رم می بینم هنوزم داره و معمولا هم خیلی از رنگ ها رو داره!
ولی خب اگه وارد نشه این سایت گلدن رز که می گه نمایندگیشو داره و تو سایتش غیر گلدن رز هیچی دیگه نمی فروشه این چی کار می کنه؟!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد