طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Tutorial No.50: Negative Space ZigZag Nail Art Tutorial


آموزش طراحی ناخن نگاتیو اسپیس (فضای خالی) زیگزاگ

خب مستقیم می ریم سر اصل مطلب :)

با بیس کت شروع می کنیم، رو ناخن انگشت کوچیک و شصت لاک مای شماره 101 (بنفش اکلیلی) و رو ناخن انگشت حلقه لاک مای شماره 309 (صورتی) می زنیم، از نوار طراحی زیگزاگ مون (نوار طراحی زیگزاک سه ردیف داره که تو عکس های پست های قبل مشخصه) دو ردیفش رو یک کمی بزرگ تر از عرض ناخن مون جدا می کنیم ردیف وسط رو می ذاریم وسط ناخن و ردیف کناری رو با فاصله یکی دو میلی متر می ذاریم پایین نوار قبلی به شکلی که تو فیلم می بینید (شما می تونید نوار طراحی زیگزاک رو از  این جا تهیه کنید)

فضای بین دو نوار رو با لاک بنفش اکلیلی  پر می کنیم و قبل از این که لاک خشک شه نوار پایینی رو بر می داریم بعد فضای بالای نوار زیگراگ رو لاک صورتی می زنیم...

خـــــــــُـــب حالا فک کنین خط بالا رو نخوندین :)))))) الان می گم چرا...

من هی می گم وقتی فیلم می گیریم همه چی مسخره می شه و خوب در نمی یاد... عااح!! ببین دیگه... اون ناخن انگشت وسط که قبل این که فیلم بگیریم انجام دادم ببینین چه خوب شده بعد این یکی که فیلم گرفتم آبرو حیثیت نذاشت واسه ما!! :)))

یه نکته ای رو بگم... قبلا گفتم وقتی از نوار طراحی استفاده می کنید قبل این که لاک خشک شه باید نوار رو جدا کنید که طرح تون خراب نشه (کاری که من برای ناخن انگشت وسط انجام دادم)... در واقع اشتباهم برای ناخن انگشت اشاره این بود که این وسط مسطا کلی کار انجام دادم بعد از اون قسمت برداشتن نوار طراحی فیلم بگیرم که این یعنی کلا لاکم خشک شده بود :))))))))) ولی قبل اون اشتباه یه اشتباه دیگه ای رخ داده بود p-: این که من واسه انگشت اشاره اول بین اون نوارها رو لاک زدم،.. باید اول قسمت بالای ناخن رو لاک می زدم چون دیرتر خشک می شد بعد فضای بین نوارها رو پر می کردم و نوارها رو جدا می کردم (دقیقا کاری که واسه ناخن وسط انجام دادم!)... شما این اشتباه رو تکرار نکیند ؛)

خب حالا بقیه ش... بعد از این مرحله که نوارهای زیگزاگ رو جدا کردیم یه تیکه از اسفنج رو جدا می کنیم چند قطره لاک بنفش اکلیلی می ریزیم رو فویل، اسفنج رو به لاک آغشته می کنیم، چند بار می زنیم رو فویل لاک اضافه ش گرفته شه، بعد همون اسفنج رو می زنیم رو قسمتی از ناخنامون که لاک صورتی داره، بعد که طرح خشک شد تاپ کت می زنیم.


Negative Space ZigZag Nail Art Tutorial

Chevron nail tape (Item ID: 23383) and Liner brush (Item ID: 8790) From Born Pretty... you can use my discount code "MATW10" for 10% off at  Born Pretty Store






Song by Kardinal Offishall - Dangerous (feat. Akon)