طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art No.422: Gradient polka Dots Nails For 31DC2016WEEKLY- Week 11


طراحی ناخن خال خالی

بخش اول چالش سی و یک روزه یعنی رنگ ها تموم شد و بخش دوم که مربوط می شه به سبک ها شروع شده. برای هفته یازدهم که تمش خال خالی هست من این طرح ساده ساده ساده رو انجام دادم. راستش دلیل تاخیرم بابت هفته یازدهم این بود که قبلا یه مدل طرح خال خالی آماده کردم ولی به دلم ننشست، این طرح رو که می بینید بعدش آماده کردم، با این که این طرح ساده تر از طرح اولی بود ولی نمی دونم چرا از این خوشم اومد و تصمیم گرفتم همین رو برای هفته یازدهم در نظر بگیرم، اون طرح خال خالی قبلی رو بعدا آپ می کنم ببینید:)

لاک های استفاده شده در این طرح: لاک زمینه ارکیده شماره 407 (بژ- نوود)، لاک مای شماره 311 (قرمز اکلیلی) و شماره 506 (مشکی اکلیلی) هم برای نقطه ها

قسمت دوم چالش: سبک ها

Part 2: Styles

هفته یازدهم، خال خالی

Week 11: Polka Dots

The 31 Day Challenge 2016 Weekly

#31DC2016weekly

Here's my nails for week 11, I went with this simple gradient polka dots mani
Colors i used: Orkide nail polish no.407 beige (nude) as my bade color, MY nail polish no.311 (tornado) glitter red and no.506 (stars) glitter black for dots






نظرات 2 + ارسال نظر
Zeynab شنبه 1 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 07:41 ق.ظ

چه با نمکه

ممنون :)

adineh جمعه 28 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 04:29 ب.ظ

So cute.من از نظر دادن خسته نشدما...

مررررسی مررررررررسی بسی خوشحالمان می نمویید
اتفاقا من اومدم دیدم تعداد نظراتو تعجب کردم، فک کردم یعنی کی می تونه باشه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد