طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Polish No.124: Kenvis Red Nail Polish


لاک کنویس - شماره 79 - قرمز (قرمز اکلیلی)

وااو این لاک رو خیییییییییییییلی وقت بود نزده بودم، چه قرمز خوشرنگی... این طور نیست؟!


Kenvis Nail Polish - No.79 - Red







ببینید چه اکلیلای ریزی داره و چه خوشرنگه




نظرات 1 + ارسال نظر
شاداب دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 04:51 ب.ظ

جوووووون
چه خوشرنگه ، من جدیدا همش میرم سمت قرمز اکلیلی دیشب هم یکی گرفتم
عاقا من فرم ناخناتو خیلی دوست دارم ، ناخنای من مستطیلیه دودل شدم گردش کنم یا نه ، اخه خیلی طرحا رو ناخنای گرد قشنگ تر میشه
راستی امروز طرح فیروزه تو انجام دادم الان رو دستمه سلام میرسونه

اوهوم خعلی :))))))))))
مچکرم البته من خودم وقتی ناخنام گرده دوست دارم مربع باشه... مربعه دلم برا ناخنای بادومی تنگ میشه.... بادومیه دوست کافین باشه خلاصه درگیرم... تو یه چرخه باطل گیر افتادم :))))) همه ش تقصیر عکسای قدیمیه نگاه شون می کنم این جوری می شم
اوووه... چه خوب...سلام منم بهش برسون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد