طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Art Haul No.12: New Nail Art Supplies Haul


لوازم طراحی ناخن جدید :)

دنبال یه مرکز ترک اعتیاد خوب می گردم... کسی سراغ داره؟!!!....... یکی بیاد منو ترک بده..... دوباره خرید جدید... ولی خدایی دیگه نمی تونستم از خرید اینا صرف نظر کنم، تنها کاری که از دستم بر میومد این بود که خیلی کم خرید کنم :))))))))) کلی چیز میزای خوب خوب داشت که آخرین باری که رفته بودم اون مغازه هه اینا رو نداشت نمی دونم کی آورده دقیقا ولی استنسیل ناخن، برچسب ناخن و لوازم دیزاین ناخن متنوعی داشت :))


استنسیل یا شابلون ناخن، برچسب کمک فرنچ ناخن و برچسب ناخن، یه پالت مروارید ناخن در سه سایز، پالت نگین مشکی هفت رنگ در دو سایز، پالت نگین فلزی در چند طرح و رنگ مختلف




این پاپیون های تری دی رو هم جداگونه  از یه مغازه دیگه خریدم، تو پک مروارید یه فضای خالی مستطیلی بود پاپیونا رو گذاشتم اونجا :))



نظرات 1 + ارسال نظر
محمد چهارشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 03:43 ب.ظ http://yon.ir/tb2E

وبت جالبه خوشم اومد. به وب منم سر بزن چون مطالبم مثل توئه برات جالبه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد