طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Tutorial No.40: Bridal Stamping Nail Art Tutorial


آموزش طراحی ناخن با استفاده از مهر سیلیکونی شفاف (تکنیک استمپینگ)

خب خودتون می دونید که خیلی آسونه ولی اختصاصی در رابطه با این استمپر شفاف باید بگم که به دلیل شفاف بودنش راحت میشه دید که طرح روی کجای ناخن می ذارید و این طوری طرح تون کج و کوله نمیشه و دقیقا جایی که مد نظرتونه قرار می گیره به همین دلیل من واسه این که کارایی این استمپر شفاف رو نشون بدم یه طرح مثلث شکل رو در نظر گرفتم، ضمنا برای برداشتن قسمت های اضافی طرح از روی استمپر یا حتی تمیز کردنش از چسب نواری استفاده کنین نه استن یا لاک پاک کن که خرابش می کنه... فقط یه مسئله این که متاسفانه نور زیاد و رنگ روشن لاک باعث شده تصویر کمی محو شه ولی اصل کار همون قسمت چاپ طرح رو ناخن هست که شما می تونید ببینید :)  لازمه که بگم لاک زمینه گلدن رز اکسپرس درای شماره 07ـه؟ و از لاک فرنچ سفید برای طرح استفاده کردم؟!! لازمه؟!!!! .............


Bridal Stamping nail art tutorial

Using clear jelly stamper from Born Pretty Store, you can use my discount code "MATW10" for 10% off on Born Pretty Store






Song by Enrique Iglesias - Lost Inside Your Love

نظرات 1 + ارسال نظر
شاداب شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 02:17 ب.ظ

سلام متین جان
من امروز بعد مدت ها دیگه رفتم خرید ولی هیچ جا گلدن رز پیدا نشد نمیدونم اینجا چرا قحطی گلدن رز اومده گفت اصلا معلوم نیست کی برسه شاید اصلا عید به بعد برسه
منو میگی اینقد خورد تو ذوقم هییییی
خلاصه که اومدم بگم میخوام از اون سایته خرید کنم چون تاپ کتم تموم شده گفتی ارسالشون رایگانه اره؟ بعد چه قد حدودا طول میکشه برسه؟ من اصفهانم

سلام عزیزم
آخییییییی!!
والا من خودم که خرید کردم ارسال رایگان بود و فک کنم الانم باشه، ولی خریدت از چهل تومن (اگه اشتباه نکنم) باید بیشتر باشه
واسه من که رشت هستم دو روز طول کشید فک نکنم بیشتر از این طول بکشه تا اصفهان
خوبیش اینه که پول رو بعد از این که بسته رو تحویل گرفتی پرداخت می کنی :))
راستی سایت فلورمار هم تخفیف عید زده تا 30% خواستی اونم چک کن لینکش هست تو وبلاگم
ولی اینجا پول رو باید پرداخت کنی هزینه ارسال هم تا رشت که 11 تومن میشه، بعد برات ارسال می کنن ولی قیمتاش از نمایندگیاش پایین تره که فک کنم این هزینه ارسال رو پوشش بده این نظر منه البته ؛) من الان می خوام برم ببینم فلورمار چه خبره شاید شااااااااید خرید کردم تو هم اگه چک کردی نظرتو بگو ببینم می خوای چی کار کنی :))))))))))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد