طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Design-376



قلب های معلق یه ایده آسون دیگه برای ولنتاین، می دونین من دلم می خواد واسه ایده دادن دیزاین های آسون انجام بدم که  نیاز به ابزار خیلی پیچیده ای نداشته باشه و هر کسی بتونه رو ناخن خودش پیاده کنه، در واقع به کارافراد عادی هم بیاد، در هر صورت امیدوارم دوستش داشته باشین :)

برای این طرح از لاک سفید مای شماره 502، لاک صورتی مای شماره 710 و لاک قرمز مای شماره 311 استفاده کردم


Hanging Hearts another Valentine's day nail art using MY nail polish Vanilla no.502 , Holiday no.710 , Tornado no.311




این ناخن انگشت حلقه س (گردینت یا اُمبره)







Tutorial-35


این هم آموزشش :)))))))))))

این طرح درگ ماربل هستش یعنی با کشیدن قلمو طرح رو ایجاد می کنین، مراحلش به این شکله اول بیس کت، بعد یک لایه لاک زمینه، خشک که شد لایه دوم لاک زمینه قبل از خشک شدن باید لاکی که می خواید باهاش طرح بندازید رو روش بزنید، اینجا طرح قلب داریم که اول یه قطره بزرگ می ذاریم رو ناخن، قطره بعدی کمی کوچیک تر و قطره سوم کوچیک تر از دومی، یه فاصله ای رو رعایت کنید که تو هم ادغام نشن بعد با قلمو از بالای قطره کوچیکه شروع می کنید به کشیدن خط تا برسید به پایین قطره بزرگه و یک مقدار بیشتر می کشید که یه حالت تیز زیرش ایجاد شه و شکل قلب رو به ما بده، بعد که خشک شد تاپ کت می زنیم

می دونین مشکل من کجا بود، چون وقتی داشتم تمرینی رو ناخنم این طرح رو انجام می دادم لاک سفیدم هنوز خشک نشده بود و بعد با لاک قرمز نقطه ها رو روش گذاشتم و طرح انداختم، ولی فرداش که خواستم فیلم بگیرم اولین بار که خراب شد لاک سفیدم تقریبا خشک شده بود و عملا نتونستم طرح قلب در بیارم طرح شده بود سه تا نقطه که وسطشون یه خط افتاده بود یعنی به شکل قلب در نیومد، دفعه دوم هم چون دیدم لاک سفیدم خشک شده با برق ناخن(نمی دونم چرا اون لحظه مغزم فتوا داد برق ناخن بزنم! :دی) اول یه دور روش زدم و بعد مراحل بعدی رو انجام دادم و فکر می کنم اشتباه من همین بود چون اگه دوباره لاک سفید می زدم مرز بین قلب ها با لاک سفید مشخص می شد و طرحم به قشنگی تمرینی که انجام داده بودم در میومد و قلب ها تو هم نمی رفت، البته این چیزیه که فک می کنم باید باز تمرین کنم مطمئن شم مشکلم همین بود یا نه!


my failed drag marble tutorial!



song by ?? - Always with me