طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Design-374


خوب بعد از حدود 5 روز لاک نزدن به عنوان اولین طرح ماه فوریه با یه دیزاین آسون خودمو خوشحال کردم

دیزاین فرنچ کلاسیک صاف (که با اضافه کردن یه نگین قلبی شکل تبدیل شده به یه دیزاین ولنتاینی خییییییییییییلی خییییییییییلی آسون) برای مواقعی که زیاد وقت ندارین ولی دلتون یه دیزاین شیک و ساده می خواد

برای این طرح از لاک ساویز شماره های 01 (لاک بیرنگ یا برق ناخن)، ۰۷ (لاک فرنچ یا نوود) و 03 (سفید) استفاده کردم

برای خالی نبودن عریضه! یه فیلم هم گرفتم ازمراحلش که وقتی می گم سریع و آسون دقیقا منظورم چیه ولی هنوز ادیتش نکردم اون حالت خلسه هنوز کاملا از بین نرفته ضمنا می دونین که فوریه ماه منه... ماه تولد من خب اگه نمی دونستین حالا بدونین  اوکی بریم سراغ عکسا


really simple and easy in a hurry straight french manicure, turn it into valentine;s day by adding a heart shaped bling








اینم یه نِیلفی (nailfie)