طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

My Nail Polishes & Nail Art Stuffs-6


سلام سلام

دوباره چند روزه رفتم تو خلسه!!!... از اون مدلا که دوس داری بشینی یه جا زل بزنی به یه نقطه نامعلوم حوصله هیچ کاریو ندارم خب بگذریم ... تصمیم گرفتم لاکامو که قبلا بر اساس برندشون چیده بودم رو بر اساس رنگ بچینم. از مدلی که قبلا چیده بودم عکس ندارم واسه همون از این عکس استفاده کردم که چیدمان لاکامو می شه تو بکگراندش دید :)



تو این عکس هم لاکامو بر اساس رنگ تقسیم کردم، هنوز مرتب نشده



تو این یکی عکس هم مرتب شده اش رو می بینید، البته قبلنا... خییییلی وقت پیش یه بار این مدلی چیده بودم لاکامو ولی قد و نیم قد شد به نظرم نامرتب اومد دوباره برگردوندم به حالت قبلش، الانم نظرم همینه ولی خب این جوری پیدا کردن رنگا راحت تره شده، مثلا من قبلا نمی دونستم ایییییییییین همه آبی و قرمز دارم این قفسه لاکامم دیگه داره کوچیک میشه :) اون موقع که دادم درستش کردن اولش فک می کردم اندازه سبعد آوردمش خونه لاکامو که گذاشتم دیدم سریع پر شد!!  بعدش هم که لاکای جدید اضافه شد و ... حالا هم دیگه فک نکنم جا واسه لاکای جدید تر مونده باشه باید به فکر یه قفسه دیگه باشم



نظرات 2 + ارسال نظر
مانیا سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 04:25 ب.ظ

خوش بحالت از این کدا داری ما که نداریم چه برسه لاکاشو

سوین چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1396 ساعت 08:26 ق.ظ

سلام .من وقتی کلکسیون شما رو میبینم سرم گیج میره.خوش به حالتون.من فقط 15 لاک دارم که اونارو هم با بدبختی خریدم.


ایشالا برا شما هم تعدادش زیاد می شه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد