طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)
طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن متین - Nails By Matin

طراحی ناخن روی ناخن طبیعی خودم، آموزش طراحی ناخن، (کاشت ناخن و آموزش)

Nail Design-344


طراحی ناخن برای صلح و آرامش جهان


Can you find your country's flag? Although there's not enough space on my nails to paint the flags of all countries, there's so much space in our hearts for love, care and humanity.

Pray For World... Pray For Humanity









نظرات 1 + ارسال نظر
miss♥♥♥ملیکا پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 10:57 ق.ظ http://lediyelsa.blogsky.com

سلام دوست عزیز این طراحی هارو خودتون میکشین یا فقط عکسه بیزحمت جوابتون رو در وبم بزارید چون من بلد نیستم ادرس وبتون رو شمارو تو بلاگ اسکای پیداکردم

سلام جواب رو هم اینجا می ذارم هم تو وبلاگتون :)
بله همه طرح ها رو خودم روی ناخن طبیعی خودم طراحی می کنم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد